Natura chce się rozwijać w systemie agencyjnym. Agentom punktów sprzedaży firma zapewnia pomoc w przygotowaniu biznes planu, uzyskaniu finansowania, know how w postaci konsultacji, analiz rotacji czy zaplecza logistycznego oferowanego firmę, w tym bezpośrednich dostaw i wsparcia IT.

W ramach współpracy sieć drogerii oferuje pomoc w aranżacji punktu handlowego, materiały promocyjne oraz dobór i szkolenia dla pracowników. Agenci nie będą ponosili dodatkowych kosztów z tytułu dostępu do znaków towarowych i asortymentu marek własnych. Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób prowadzących niezależne drogerie oraz do aptekarzy, którzy planują uruchomić placówkę wewnątrz lub w lokalu sąsiadującym z obecnym punktem.

Sieć Drogerie Natura, w ramach której działa ponad 270 sklepów, ma udział w rynku na poziomie 8 proc. W ramach dalszej ekspansji zamierza rozwijać model agencyjny w systemie placówek niezależnych oraz lokali przylegających do już działających aptek. Ma to pozwolić na zwiększenie udziałów w segmencie miejscowości poniżej 60 tys. mieszkańców oraz większych miast.

Elementem nowej strategii jest również odświeżona linia wizualna sklepów, dostosowana do trendów i oczekiwań konsumentów. – Inwestujemy w odświeżony design sklepów, szkolenia dla klientów oraz szeroki wybór marek własnych. Aktywnie poszukujemy partnerów zainteresowanych otwarciem drogerii pod szyldem Natura – mówi Arkadiusz Szczepaniak, wiceprezes zarządu Natura.

Oprac. TW

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ