W 2016 r. polski rynek dermokosmetyków powrócił na ścieżkę dynamicznego wzrostu – wynika z badania PMR „Rynek dermokosmetyków w Polsce 2017. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2017-2021”.

Krajowy rynek dermokosmetyków dynamicznie rozwija się w poszczególnych segmentach, z takimi kategoriami produktów, jak pielęgnacja ciała, pielęgnacja twarzy, pielęgnacja włosów, produkty przeciwzmarszczkowe, do cery trądzikowej, ochrona przeciwsłoneczna i in.

Z analiz PMR wynika, że kobiety zdecydowanie częściej dokonują zakupów kosmetyków w aptekach niż mężczyźni.

PMR ocenia, że prognozowana wartość rynku kosmetyków aptecznych w Polsce osiągnie w 2017 r. wartość 1,48 mld zł, przy rocznym wzroście na poziomie wynoszącym 6 proc.

Źródło: PMR

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ